הצעת מחיר חינם

אחזקת מבנים בהרצליה

תוכן עניינים

צר איתנו קשר

המלצות מלקוחות

אחזקת מבנים וניהול מבנים בהרצליה

אחזקת מבנים מבוצעת על ידי אנשי תחזוקה, חברות המתמחות בהחזקת מבנים, ובעלי מקצוע. תחזוקה של מבנים בהרצליה והסביבה כוללת אחזקה ברמת הניקיון, הגינה, הניהול השוטף, ועוד. במילים אחרות, הכל חייב להיות מטוקטק לפי הספר, באופן ובצורה המקצועית והאידיאלית מכל. למה בעצם כדאי לבחור דווקא בספיר אחזקות? בדף זה נדבר על כל נושא אחזקת מבנים בהרצליה.

חברת ניהול ואחזקות בהרצליה
עם למעלה מ-10 שנות ניסיון
להזמנות וייעוץ טלפוני חינם
חייגו כעת: 050-800-5874

אחזקת מבנים בהרצליה

מה תפקידה של חברת אחזקות בהרצליה?

תפקידה העיקרי של חברת אחזקות בהרצליה היא לספק שירותים שיהפכו את המחייה לטובים. תחזוקה שוטפת, הצבת גבולות ויעדים, וכמובן מניעת אי סדר ובלגן, זהו תפקידה של החברה. במסגרת התפקיד, חברת אחזקת מבנים בהרצליה אחראית לתחזוקה של המבנה, ביניהם: ניקיון כללי ופנימי בתוך המבנה, ניקיון חיצוני של הגינה והמתחמים, הצבת כללי זהירות, ועוד הרבה.

בין השירותים הנכללים, ייתכנו גם שירותים נוספים, לדוגמא: הצבת טכנולוגיה לפי הנדרש, הצבת מכשירים לשמירה על ביטחון הדיירים, ניהול כספים ומניעת התווכחויות, ובדיקות שנתיות למבנה. ייתכנו שירותים נוספים בהתאם לעסקה שנבחרה עם חברת אחזקת המבנים. בהתאם לעסקה, המחירים עשויים להשתנות בהתאם, המחירים הינם ברמה החודשית, במסגרת הפעילות השוטפת.

אז למה לבחור דווקא בחברת ספיר אחזקות?

חברת ספיר אחזקות בעלת ניסיון של שנים בניהול ואחזקת מבנים, בצורה השוטפת והיומיומית. לנו יש את הכלים, היכולות, והניסיון שעומד לרשותכם. חברת ספיר אחזקות מספקת מגוון רחב של שירותים, ביניהם: שירותי אחזקה כלליים לבניין, שירותי גינון ותחזוקה, ניהול ועד בית, וניקיון כללי. 

אז למה לבחור דווקא בנו? הנה כמה סיבות מצוינות: הראשונה, שירות אישי ואדיב. השנייה, דייקנות לפרטים הקטנים ביותר, הכל חשוב לנו. השלישית, שקיפות ומקצוענות בעבודה. הרביעית, ניסיון וותק מקצועי של שנים רבות. החמישית, פריסה ברחבי הארץ, במרכז. אלה הם 5 הסיבות לבחירתנו, החברה המובילה בישראל לאחזקת מבנים בהרצליה והסביבה. וכעת, כמה זה עולה? מיד נדון בכך.

אחזקת מבנים בהרצליה והסביבה – מהם המחירים לצרכן?

הרצליה הוקמה בשנת 1924 כמושבה, בשנת 1960 הרצליה הוכרזה כעיר רשמית במדינת ישראל. כיום, הרצליה מונה כ־103,000 תושבים עם צפיפות של כ־4,500 תושבים לקילומטר בודד בלבד. הרצליה שוכנת במחוז תל אביב, נמצאת ליד כפר סבא, הוד השרון, רעננה, וכמו כן תל אביב הגדולה. אז מהם המחירים לצרכן? כמה יעלה לכם אחזקת מבנים בהרצליה? המחירים מתחילים ב־1,000₪. המחירים עשויים להשתנות בהתאם לעסקה, כמות הדרישות בפועל, והשירותים החיצוניים בפרט.

סוג השירות המחירים המשוערים לצרכן
ניהול ואחזקת מבנים בהרצליה והסביבה – הצעת מחיר חינם
ניהול בניינים בין 4-8 קומות החל מ-200 ש"ח מכל דייר
ניהול בניינים בין 8-12 קומות החל מ-240 ש"ח מכל דייר
ניהול בניינים בין 12-15 קומות החל מ-400 ש"ח מכל דייר


חברת ספיר אחזקות תשמח להעניק לכם הצעת מחיר מפורטת ומשתלמת, המחירים בטבלה משוערים בלבד וניתנים לשינוי בהתאם לעסקה, לדרישות, ולשירותים המפורטים והנדרשים לצרכן. לפרטים נוספים, ייעוץ ראשוני ומקיף, או הצעת מחיר הוגנת, התקשרו עכשיו – 050-800-5874

לשירותכם תמיד, בכל עת, צוות המומחים של ספיר אחזקות.