הצעת מחיר חינם

אחזקת מבנים בתל אביב

תוכן עניינים

צר איתנו קשר

המלצות מלקוחות

אחזקת מבנים בתל אביב – תכירו את ספיר אחזקות

תל אביב היא מרכז העסקים והעיר הגדולה בישראל ולכן יש בה הרבה מאד מבנים שאנחנו מתחזקים, הן בנייני מגורים והן בנייני משרדים. חלקם מבנים ישנים ובעלי כמה קומות בודדות ואחרים הם מבנים מודרניים ורבי קומות.

אחזקת בניינים בתל אביב והסביבה
ניהול ברמה הגבוהה ביותר
הצעת מחיר חינם!

קבלו ייעוץ חייגו כעת:
050-800-5874

אחזקת מבנים בתל אביב

ניהול ואחזקת מבנים במרכז – מה זה כולל? 

לנושא ניהול ואחזקת מבנים יש שני רבדים, האחד הוא ניהול כל הצד הפיננסי של המבנה, גביית כספים מהדיירים, ביצוע התשלומים לנותני שירות כמו אינסטלטור, חשמלאי, חברת השירות של המעליות, חברת חשמל, הרשות המקומית עבור הארנונה  ועוד. כמו כן מפעילים פוליסות ביטוח שהן למבנה וגם לצד ג' וזאת ככיסוי עבור עובדים שונים המגיעים מעת לעת למבנים כדי לבצע פעולות תחזוקה ותיקונים על פי הצורך.

הרובד השני הוא ביצוע תחזוקה שוטפת כך שכל המערכות במבנה יפעלו על הצד הטוב ביותר לאורך כל השנה. אם יש תקלות, אנשי המקצוע שלנו מבצעים את כל הטיפולים והתיקונים הנדרשים כדי שהם יחזרו לפעולה סדירה ולא יהיו קשיים בחיי היום יום. 

אחזקת בניינים במרכז – לאיזה סוגי בניינים אנחנו מספקים תחזוקה?

אנחנו מעניקים שירות הן למבני מגורים והן למבני משרדים. שירות זה ניתן לכל סוגי המבנים, בכל גובה של מבנה ובכל מצב תחזוקה. בבניינים הישנים יש הרבה יותר תקלות כיוון שהמערכות הן ישנות ובמבנים המודרניים והחדשים יש פחות תקלות אך עם זאת מדובר במערכות מאד מתוחכמות ולכן אנשי השירות שלנו עוברים הדרכות והשתלמויות לנושאים המורכבים הללו. 

ניהול מבני מגורים 

במבני מגורים אנו מבצעים שירותי ניקיון שוטפות של המדרגות, המעליות, המרחבים המשותפים החניון והשבילים בגינה. בנוסף לכך תחזוקה שוטפת של כל המערכות הטכניות שקיימות בבניינים הללו וביצוע תיקונים מעת לעת על פי התקלות. 

את רוב פעולות התחזוקה מבצעים העובדים שלנו, הן כוללות נושאים כמו המערכות הסולאריות, הדברה, גינון של האדניות והגינה סביב המבנה. 

יש פעולות ייחודיות שעבורן אנו מזמינים את אנשי המקצוע שהם מומחים לפעולות הללו כמו חשמלאי למערכות פיקוד מתוחכמות, אנשי שירות בנושא המעליות ותחזוקה של מערכות חדשניות נוספות.

ניהול מבני משרדים

במבני משרדים יש שטחים ציבוריים רבים שבהם אנו מבצעים ניקיון שוטף, המבואה, כל המדרגות בכל הגובה של הבניין, המעליות, החניון על כל קומותיו, השירותים הציבוריים וכל נושא משותף נוסף שקיים. 

בנוסף לכך מבצעים אחזקת מבנים בכל המבנה, הדבר כולל אחריות על מערכות החשמל, האינסטלציה, ספרינקלירים ומערכות גילוי עשן, השערים החשמליים בכניסה וביציאה מהחניון, הדברה, תחזוקה של הגנרטור ומערכות החירום הנוספות. 

 כמה זה עולה לפי קומות בטבלה – מחירון בת"א והסביבה

מהות השירות  עלות בש"ח לניקיון בודד 
ניקוי חדר מדרגות בבניין קטן עד ארבע קומות 400-350
ניקוי חדר מדרגות בבניין גדול מעל ארבע קומות  650-400
ניקוי המבואה של הבניין  650-400
ניקיון כללי לבניין של עד שמונה קומות  1,200-500
ניהול ועד בית לבניין 40-350

כמה עולה ניהול ועד בית בתל אביב

ניהול ועד בית בבניין מגורים בתל אביב נבנה על פי כמה פרמטרים:

  • אם מדובר בבניין קטן עד ארבע קומות העלות היא של ניקיון ותחזוקה כללית, כמה מאות שקלים בכל חודש לכל דייר. אם יש מעלית פעילה במבנה, העלויות הן גבוהות יותר.
  • אם מדובר בבתים רבי קומות שיש בהם שמירה של 24 שעות ביממה, תחזוקה שכוללת מערכות מיוחדות כמו בריכת שחייה, חדר כושר, טלוויזיה במעגל סגור, מערכות התראה ועוד העלויות יהיו של אלפי שקלים בכל חודש לכל דירה.