הצעת מחיר חינם

אחזקת בניין משותף

תוכן עניינים

צר איתנו קשר

המלצות מלקוחות

אחזקת בניין משותף עם אחריות אמיתית

ניקיון ותחזוקה של מבנה הם נושאים אלמנטריים שיש לטפל בהם כמעט מדי יום. כל הדיירים בבניין עובדים או עסוקים ולכן אין להם זמן לבצע זאת וקיים חשש שהבניין יוזנח ולא יטפלו בו כראוי.

 

החלפת ועד בית משותף
בחברת ניהול אמינה ומקצועית

הצעת מחיר חינם!
050-800-5874

אחזקת בניין משותף

אחזקת בניין משותף

אחזקת בניין משותף כוללת אחריות על מערכות רבות כמו לדוגמה מערך החשמל, הכולל החלפת נורות שנשרפו בלובי, בקומות השונות או בחדר המדרגות, תקינותו של השער החשמלי של החניה ושל הגנרטור. כמו כן אחריות על מערכות האינסטלציה, התקינות של המרזבים, ביצוע הדברה מעת לעת נגד תיקנים ונמלים וגם נגד מכרסמים או טרמיטים אם הם נראו בשטח.

אנשי האחזקה אחראים גם על המערכת הסולארית, ברזי המז"ח המיוחדים, בריכת המים על הגג, גלאי העשן והספרינקלרים. הם מבצעים באופן קבוע על פי התוכנית שנקבעה בכל מבנה, בדיקה מעמיקה לכל מה שקורה במבנה. 

בהתאם לכך ועל פי הצורך אנשי אחזקת בניין משותף מזמינים אנשי מקצוע לביצוע איטום על הגג בדרך של זיפות או יריעות ביטומניות על פי מה שנהוג בגג זה. כמו כן זימון המומחים בנושא המעליות, בהתאם לתקלות הקורות מפעם לפעם וגם לנושא בדיקת המהנדס על הנושא ההנדסי והבטיחותי שיש לבצע אחת לשישה חודשים. 

למה צריך שירותי אחזקת בניין משותף

כאשר גרים בבניין משותף יש הרבה שטחים ציבוריים ולכן השיטה הנכונה היא שיהיה גורם אחד שהוא יהיה האחראי על שירותי הניקיון ועל שירותי התחזוקה שלו. אם יחלקו את כל המתחמים המשותפים בין הדיירים השונים, זה אף פעם לא יתבצע כמו שצריך, כי תמיד יהיה מישהו שישכח לנקות או לא יבצע את העבודה כמו שצריך. 

ברגע שיש גורם אחד אחראי כמו חברת אחזקת בניין משותף  אשר מתמקצעת בתחום זה, נציגיה מגיעים בימים ובזמנים שנקבעו וכך תמיד נעים להיכנס ללובי וליהנות מהאריחים הנקיים ומהעובדה המרעננת שיש ניחוחות של הניקיון באוויר. 

כמה זה עולה – מחירון אחזקת בניינים משותפים

מהות השירות  עלות בש"ח לניקיון בודד 
ניקוי חדר מדרגות בבניין קטן עד ארבע קומות 400-350
ניקוי חדר מדרגות בבניין גדול מעל ארבע קומות  650-400
ניקוי המבואה של הבניין  650-400
ניקיון כללי לבניין של עד שמונה קומות  1,200-500

 

למה דווקא ספיר אחזקות

ספיר אחזקות היא חברה בעלת מוניטין רב ותדמית חיובית וזאת לאור שיטת הניהול של הבניינים שאותם מתחזקים עובדי החברה. אנשי האחזקה המנוסים מכירים את כל רבדי התחזוקה ולכן כאשר יש תקלה הם מבצעים בדיקה מעמיקה ומקיפה ובהתאם לממצאים שמתגלים הם מבצעים את הפעולות הדרושות, כדי שהמערכת תפעל באופן ראוי. יש מקרים שמדובר בתקלה בנעילת דלת הכניסה ולכן משמשנים את המקום, במקרים אחרים יש תקלות בהפעלת מתגי החשמל, נזילה מצנרת הביוב או כל ליקוי אחר..

על פי סוג התקלה העובדים מתקנים זאת, או לחלופין מזמינים איש מקצוע שיש ברשותו מכשור מיוחד למטרה זו. כך מזמינים מעת לעת את האינסטלטור, החשמלאי, איש השירות של חברת המעליות ועוד. 

המטרה של הדיירים וגם של חברת אחזקת מבנים, היא שכל הדיירים יהיו מרוצים מרמת הניקיון ומרמת התחזוקה וכאשר העובדים של החברה פועלים בכל הנושאים הללו באופן ראוי ואחראי, הדיירים אכן מרוצים מהנראות הכללית והרמת התחזוקה אשר נשמרת במיטבה לאורך שנים.