אחזקת בניין משותף עם אחריות אמיתית
ניקיון ותחזוקה של מבנה הם נושאים אלמנטריים שיש לטפל בהם כמעט מדי יום. כל הדיירים בבניין עובדים או עסוקים ולכן אין להם זמן לבצע זאת וקיים חשש שהבניין יוזנח ולא יטפלו בו כראוי.
החלפת ועד בית משותף
בחברת ניהול אמינה ומקצועית
הצעת מחיר חינם!
050-800-5874
אחזקת בניין משותף
אחזקת בניין משותף כוללת אחריות על מערכות רבות כמו לדוגמה מערך החשמל, הכולל החלפת נורות שנשרפו בלובי, בקומות השונות או בחדר המדרגות, תקינותו של השער החשמלי של החניה ושל הגנרטור. כמו כן אחריות על מערכות האינסטלציה, התקינות של המרזבים, ביצוע הדברה מעת לעת נגד תיקנים ונמלים וגם נגד מכרסמים או טרמיטים אם הם נראו בשטח.
אנשי האחזקה אחראים גם על המערכת הסולארית, ברזי המז"ח המיוחדים, בריכת המים על הגג, גלאי העשן והספרינקלרים. הם מבצעים באופן קבוע על פי התוכנית שנקבעה בכל מבנה, בדיקה מעמיקה לכל מה שקורה במבנה.
בהתאם לכך ועל פי הצורך אנשי אחזקת בניין משותף מזמינים אנשי מקצוע לביצוע איטום על הגג בדרך של זיפות או יריעות ביטומניות על פי מה שנהוג בגג זה. כמו כן זימון המומחים בנושא המעליות, בהתאם לתקלות הקורות מפעם לפעם וגם לנושא בדיקת המהנדס על הנושא ההנדסי והבטיחותי שיש לבצע אחת לשישה חודשים.
למה צריך שירותי אחזקת בניין משותף
כאשר גרים בבניין משותף יש הרבה שטחים ציבוריים ולכן השיטה הנכונה היא שיהיה גורם אחד שהוא יהיה האחראי על שירותי הניקיון ועל שירותי התחזוקה שלו. אם יחלקו את כל המתחמים המשותפים בין הדיירים השונים, זה אף פעם לא יתבצע כמו שצריך, כי תמיד יהיה מישהו שישכח לנקות או לא יבצע את העבודה כמו שצריך.
ברגע שיש גורם אחד אחראי כמו חברת אחזקת בניין משותף אשר מתמקצעת בתחום זה, נציגיה מגיעים בימים ובזמנים שנקבעו וכך תמיד נעים להיכנס ללובי וליהנות מהאריחים הנקיים ומהעובדה המרעננת שיש ניחוחות של הניקיון באוויר.
כמה זה עולה – מחירון אחזקת בניינים משותפים
מהות השירות | עלות בש"ח לניקיון בודד |
ניקוי חדר מדרגות בבניין קטן עד ארבע קומות | 400-350 |
ניקוי חדר מדרגות בבניין גדול מעל ארבע קומות | 650-400 |
ניקוי המבואה של הבניין | 650-400 |
ניקיון כללי לבניין של עד שמונה קומות | 1,200-500 |
למה דווקא ספיר אחזקות
ספיר אחזקות היא חברה בעלת מוניטין רב ותדמית חיובית וזאת לאור שיטת הניהול של הבניינים שאותם מתחזקים עובדי החברה. אנשי האחזקה המנוסים מכירים את כל רבדי התחזוקה ולכן כאשר יש תקלה הם מבצעים בדיקה מעמיקה ומקיפה ובהתאם לממצאים שמתגלים הם מבצעים את הפעולות הדרושות, כדי שהמערכת תפעל באופן ראוי. יש מקרים שמדובר בתקלה בנעילת דלת הכניסה ולכן משמשנים את המקום, במקרים אחרים יש תקלות בהפעלת מתגי החשמל, נזילה מצנרת הביוב או כל ליקוי אחר..
על פי סוג התקלה העובדים מתקנים זאת, או לחלופין מזמינים איש מקצוע שיש ברשותו מכשור מיוחד למטרה זו. כך מזמינים מעת לעת את האינסטלטור, החשמלאי, איש השירות של חברת המעליות ועוד.
המטרה של הדיירים וגם של חברת אחזקת מבנים, היא שכל הדיירים יהיו מרוצים מרמת הניקיון ומרמת התחזוקה וכאשר העובדים של החברה פועלים בכל הנושאים הללו באופן ראוי ואחראי, הדיירים אכן מרוצים מהנראות הכללית והרמת התחזוקה אשר נשמרת במיטבה לאורך שנים.