הצעת מחיר חינם

אחזקת מבנים בראשון לציון

תוכן עניינים

צר איתנו קשר

המלצות מלקוחות

אחזקת מבנים בראשון לציון עם החברה המובילה באזור

ראשון לציון היא העיר הרביעית בישראל ויש בה מבנים רבים הן של מגורים והן של משרדים בשלושת אזורי התעשייה של העיר. 

אחזקת מבנים בראשון לציון

מדוע צריך חברת ניהול ואחזקת מבנים בראשון? 

חברת ניהול שעוסקת בנושא של ניהול ואחזקת מבנים בראשון לציון מתמקצעת בנושא זה ולכן נציגיה דואגים לכך שהעבודות יתבצעו על הצד הטוב והאיכותי ביותר. מדובר בעובדים מיומנים שעברו הכשרות והשתלמויות בנושאים ספציפיים ולכן הם יודעים כיצד לבצע פעולות רבות מתוך כלל פעולות התחזוקה אשר נדרשות בכל מבנה. 

יש יתרון בעובדה שרוב העבודות המקצועיות מתבצעות על ידי עובדי חברת אחזקת מבנים בראשון לציון כיוון שהם נמצאים במקום ולכן מסוגלים לטפל בחלק גדול מהתקלות בזמן אמת. כך הדיירים אינם סובלים עקב בעיות כאלו ואחרות שעלולות לפגוע בשגרת החיים שלהם. יש מקרים ייחודיים שבהם נעזרים במומחים לנישות מסוימות כמו לנושאי תחזוקת המעליות, נושאים הנדסיים ובטיחותיים. 

מה השירותים שזה כולל?

תחומי הפעילות של עובדי חברת אחזקת מבנים הם: 

ניקיון בכל רחבי המבנה
תחזוקה של הגינה
שמירה ואבטחה
מערכות סולאריות
מערכת החשמל
מערכת האינסטלציה 
ברזים מז"חים
תקינות ספרינקלרים וגלאי עשן
מערכות התראה כמו מצלמות ואזעקה
הדברה
תחזוקת הגנרטור
שערים חשמליים
תחזוקה של החניון 
חדר כושר
בריכת שחייה
בריכת מים על הגג ותקינות המשאבות שלה
קשר עם גורמי חוץ כמו חברת השירות של המעליות
בדיקה של מצב איטום הגג ובמידת הצורך הזמנת איטום 
ניקוי של המרזבים 

 

כמה זה עולה? 

עלות תחזוקת בניין מגורים או משרדים שהוא רב קומות עולה כמה אלפי שקלים לכל דירה או לכל משרד וזאת על פי היקפי העבודה הספציפיים אשר נדרשים לביצוע בכל מבנה.
כל לקוח מקבל הצעת מחיר הוגנת אשר תואמת את הסעיפים הספציפיים הדרושים לכל אחד מהמבנים ובהתאם לכך הוא מקבל החלטה.

למה דווקא ספיר אחזקות?

חברת ספיר אחזקות מבצעת פעולות של אחזקת מבנים בראשון לציון כבר שנים רבות, במבני משרדים באזורי התעשייה השונים של העיר וגם במגדלי מגורים בשכונות רבות בעיר. הידע הרב שצברו העובדים מאפשר להם התנהלות מקצועית ביותר בכל תרחיש שקורה בכל אחד מהמבנים הללו. 

העובדה שיש לעובדים שלנו ניסיון רב מובילה לכך שכאשר הם נתקלים בבעיה מסוימת של אחזקה, הם מבינים מיד מהו הגורם לכך ואילו פעולות יש לבצע, כדי לפתור את הבעיה. בזכות ההתנהלות המקצועית הזו של עובדי ספיר, יש פחות תקלות וגם אם הן קורות, הדברים נפתרים תוך פרק זמן קצר. 

נושא שבעינינו הוא חשוב מאד הוא נושא הניקיון. אנחנו מקפידים מאד על ביצוע של כל עבודות הניקיון על פי התכיפות שנקבעה מראש התואמת את הצורך של המבנה. קו החשיבה שלנו הוא שהבניין יהיה תמיד נקי, מצוחצח וללא סלסלות אשפה שעולות על גדותיהם מרוב לכלוך. העובדים מנקים בשטחים הציבוריים את הדלתות, המשקופים והחלונות.

מעבר לניקיון השוטף, הצוותים שלנו מבצעים אחת לתקופה ניקיון מאסיבי באמצעות מכונה ייעודית לכך. לאחר הברקה של המבואה, המרצפות נראות כל הזמן כאילו הן חדשות. הדבר מעניק תחושה נעימה של כניסה למקום שהוא אלגנטי ואקסקלוסיבי. 

אם מדובר בבניין גבוה, אנו מתאמים אחת לתקופה את ניקוי החלונות החיצוניים באמצעות צוותים מקצועיים שיש להם את הרישיונות התקפים לבצע עבודות סנפלינג תוך קבלת כל האישורים הנדרשים.