הצעת מחיר חינם

חברת ניהול בניין

תוכן עניינים

צר איתנו קשר

המלצות מלקוחות

חברת ניהול בניין אמינה

בעבר דיירים התנדבו להיות בוועד הבית, או שהיו בניינים שבהם ביצעו כל הדיירים סבב כך שבכל שנה התחלפו חברי הוועד. זהו תפקיד תובעני ולא פשוט כאשר יש צורך להתמודד מול כל הדיירים בנושאים שונים. לכן בבנייני מגורים רבים הגיעו למסקנה שעדיף להם לעבוד עם חברת ניהול בניין מקצועית אשר תיתן להם את כל המעטפת שנחוצה להם בנושא ניהול הבניין..

חברת ניהול בניינים קטנים / גדולים
עובדים בכל אזור השרון מרכז
הצעת מחיר חינם!
050-800-5874
ניהול בניינים

מה מספקת חברת ניהול בניין

חברת ניהול בניין מחליפה את וועד הבית ומנהלת את כל הענייני הבניין במקומו. זה מתחיל מגבייה של דמי הוועד, תשלומים לגורמים שונים כמו חברת החשמל, חברת המעליות, אנשי מקצוע שמבצעים עבודות שונות מעת לעת כמו חשמלאי, אינסטלטור, גנן וכו'. 

חברת ניהול בניין אחראית על הכספים שמתקבלים מהדיירים, הם מופקדים בחשבון הבנק ועל פי הצורך והמסגרת התקציבית, משולמים התשלומים הנדרשים. בנוסף לכך רוכשת החברה פוליסת ביטוח כדי שהמבנה יהיה מבוטח וכך גם אם יהיה נזק לצד ג' עקב פעילויות מסוימות כמו עבודות שיפוץ שמתבצעות בבניין. במקרים רבים יש העדפה לכך שמשלמים ביטוח גם לחברת המעליות וכך אם יש נושאים לתיקון הם כלולים בביטוח או שעלותם נמוכה יותר, תלוי במקרה.

שירותי גבייה תחת ניהול בניין 

אחד היתרונות הגדולים של חברת ניהול בניין הוא שהם לא מכירים את הדיירים ולכן הם מצליחים ברוב המקרים לגבות את מלוא הכספים. בכל בניין יש שכנים סרבנים, אשר אינם משלמים וזאת עקב תירוצים שונים שברוב המקרים אינם רלוונטיים. 

נוצרים מצבים לא הוגנים שבהם בבניינים רבים רוב הדיירים משלמים את העלויות הקבועות החודשיות והם אלו שמממנים את כל הצרכים הפיננסיים ולעומת זאת יש דיירים שגרים בבניין ונהנים מכל המעטפת האלמנטרית כמו תאורה ותחזוקה של המעלית, אך הם לא שילמו על כך.

מנהלי חברת ניהול בניין הם למודי ניסיון ממקרים מסוג זה ובהתאם להתנהלות הם פועלים באחד מהמישורים המתאימים או בשניהם. האופציה הראשונה היא לפעול בסיוע האגודה לתרבות הדיור שמשויכת בדרך כלל לעירייה. האגודה שולחת מכתבי התראה לחייבים ואם הם עדיין מחליטים שלא לשלם, אין ברירה אלא לפעולה באופציה השנייה והיא להגיש נגדם תביעה.

בבנייני מגורים רבים יש דיירים שלאורך שנים אינם משלמים וכל הנטל הכספי נופל באופן לא הוגן על הדיירים האחרים. 

החברה מחויבת להגיש לדיירים דוח כספי אחת לתקופה ובו אפשר לראות את ההכנסות שהתקבלו מכל הדיירים ששילמו ואת פירוט ההוצאות כמו תשלום עבור קניית דלת, מנורות, שירות שנתי לחברת שירות המעליות, עלות פוליסת הביטוח, תשלום לאינסטלטור שפתח סתימה בצנרת הביוב וכו'. 

קיימת חשיבות רבה לנהל נכון את התקציב, כדי שתמיד יהיה כסף בקופה זו למקרה חירום שבו יהיה על הדיירים לממן עלות גבוהה של תיקון שהוא אקוטי. 

מחירון חברת ניהול בניינים מעודכן 2022

הסעיף התקציבי  העלות הממוצעת  בש"ח 
*עלות חודשית לכל דייר  270-250
עריכת דוח כספי חצי שנתי כולל התאמון בנק 2,000-1,000
עריכת דוח כספי שנתי כולל התאמון בנק 2,500-2,000
הגשת תביעה משפטית  420-400  בתוספת אגרה
הגשת דרישה להוצאה לפועל  650-600

 

*העלות החודשית היא פועל יוצא של רמת התחזוקה הנדרשת בבניין. יש מגדלים שבהם כל דייר משלם אלפי שקלים בחודש והדבר כולל שמירה, אבטחה, אחזקת של בריכת שחייה, חדר כושר ועוד. 

למה אנחנו

בשנים האחרונות אנחנו מנהלים קופות וועד של מבנים רבים בכל רחבי הארץ. צוות הנהלת החשבונות שלנו הוא מיומן ואמין והעובדים יודעים מצוין כיצד לנהל מערכות מסוג זה. בכל רגע נתון אפשר לדעת מהי היתרה בחשבון הבנק, מהן ההוצאות הצפויות החודש, בשנה הבאה וכו' וזאת על פי התקציב, התוכניות המסודרות ותזרים המזומנים העדכני.