הצעת מחיר חינם

ניהול ועד בית

תוכן עניינים

צר איתנו קשר

המלצות מלקוחות

חברת ניהול ועד בית – כל מה שרציתם לדעת

בניינים ומבנים בישראל חייבים לעבור תחזוקה חודשית שוטפת, ניקיונות, וניהול תקין של הבניין ויסודותיו. לצערנו, חלק גדול מהבניינים בישראל אינם מטופחים כראוי ולא מטופלים בצורה נכונה. אם אתם מרגישים כך, כנראה שאתם באותה הסירה והפתרון הייעודי ביותר הוא שירותי ניהול ועד בית. שירותי הניהול המקיפים מספקים לכם תחזוקה שוטפת וחודשית, ניהול נכון וחכם, ומניעת התווכחויות בין הדיירים בבניין. במאמר זה, חברת ספיר אחזקת מבנים מספרת מהו ניהול ועד בית, מהם יתרונותיו, ואיך בוחרים חברה לניהול ועד בית.

שירותי ניהול ועד בית 
עם החברה המובילה בישראל
הצעת מחיר בחינם
050-800-5874

ניהול ועד בית

מהו ניהול ועד בית – מה נכלל בשירות?

ניהול ועד בית הוא חלק בלתי נפרד מהתנהלות הבניין בצורה סבירה וטובה – כל הניהול במקום אחד. הבעיה מתרחשת כאשר אף אחד לא מעוניין ליזום או לנקוט בעמדה ואחריות לניהול ועד הבית של הבניין. לפיכך, ניתן למנות חברה חיצונית, ללא אינטרסים לצורך ניהול תקין וחכם של הבניין. ניהול ועד הבית היא אחריות מקיפה אשר נוקטת בעמדות לצורך שיפור יחסי הסביבה ורמת הדיור של הבניין. הניהול דורש הקרבה של זמן לא מבוטל ויקר, השקעה כספית, והתנהלות מול הדיירים השונים. בחירתה של חברה לניהול ועד בית חיצוני היא מצוינת, חכמה, ומשתלמת לטווח הארוך. בחירה של חברה חיצונית תעניק שקט נפשי וביטחון לכלל הדיירים.

השירות של ניהול ועד בית כולל בתוכו מגוון משימות: גבייה וכספים מהדיירים, ניקיון ותחזוקת הבניין, גינון של החצר והסביבה החיצונית, שירותי שמירה ואחזקה במידת הנדרש, וכמובן שכירת בעלי מקצוע אמינים. בנוסף, ניהול ועד הבית כולל בחובו בניית תקציב לניהול הבניין, קביעה של נהלים וחוקים אנושיים, תפעול וניהול מערכות הבניין והאבטחה, הקמת צוות אחזקה וניקיון, ניהול סיכונים ופתירת ליקויי בנייה, והתנהלות מול בעלי מקצוע וספקים שונים. בין היתר, יתקבלו ניהול משימות של אחזקה וניקיון, טיפול בגבייה, ועוד.

היתרונות של ניהול ועד בית – כמה זה עולה?

המחירים עבור ניהול ועד בית משתנים בהתאם לדרישות המותאמות, ובהתאם למורכבות ובחירת השירותים. ברוב המקרים, העלות של השכרת חברה לניהול בניין תעלה לכם החל מ־1,000 ₪ ותכלול שירותים סטנדרטיים: ניהול וגבייה, הקמת צוות ניקיון ואחזקה, וניהול תקין של החצר והסביבה החיצונית. וכעת, לשאלת השאלות – מהם היתרונות של ניהול ועד בית? למה זה כדאי? הנה כמה יתרונות מוצדקים לשירות:

  • מניעת התווכחויות – בהרבה מאוד בניינים התווכחויות סובבות בעיקר בנושא התקציב והניהול. כאשר אתם שוכרים חברה חיצונית, מרבית מהתווכחויות ייעלמו. חברה חיצונית תספק את כל התשובות הנכונות והמוצדקות לדיירי הבניין, תנהל את התקציב בצורה נכונה וללא אינטרסים.
  • חיסכון בזמן ושקט נפשי – כאשר אתם מנהלים את ועד הבית, לעיתים, מרבית מהדיירים יחשבו שקיים אינטרס מוסתר, גבייה לצורך התנהלות אישית, והרבה בעיות. כאשר קיים גוף חיצוני שמנהל את כל ועד הבית של הבניין, מרבית מהדיירים יהיו שקטים, ישלמו בזמן, ויקבלו תשובות נבונות. בנוסף, תהיו בטוחים בכך, חברה שמנהלת את ועד הבית תספק לכם שקט נפשי, מניעת תלונות, וכמובן חיסכון עצום בזמן.
  • איכות חיים אחרת לגמרי – השכרת שירותי ניהול ועד בית יעלו את איכות החיים של הדיירים. בניין מטופח, נקי, ומתוחזק ברמה החודשית תעניק איכות חיים טובה יותר ותשביח את ערך הנכסים. מדובר ביתרון מרכזי ומשמעותי שפשוט אי אפשר להתעלם ממנו.

 

אלה הם שלושת היתרונות המרכזיים שהופכים את שירותי ניהול ועד בית לנדרשים ורלוונטיים עבור הבניין. מניעת סכסוכים והתווכחויות, חיסכון בזמן וכאבי ראש, וכמובן העלאת איכות החיים והשבחת הנכסים. וכעת, לאחר שהבנו את יתרונותיה של חברה לניהול ועד בית הגיע הזמן לבחור אותה בצורה נכונה.

איפה אנחנו עובדים?

חברת ספיר אחזקות מספקת שירותי ניהול ועד בית באזור המרכז, השרון והדרום, עובדים בעיקר בתל אביב, גבעתיים, הרצליה, ראשון לציון, חולון, וגם אזור באר שבע והדרום.

איך בוחרים חברה לניהול ועד בית – הפרמטרים לבחירה

חברה לניהול ועד בית היא בחירה מצוינת שתעזור לכם, וועדי הבית, ולציבור הדיירים בבניין – השוכרים וכו'. כאשר בוחרים חברה כזו או אחרת כדאי לבחון מספר פרמטרים, קיימת מתודולוגיה שלמה. אז כיצד בוחרים חברה לניהול ועד בית? הנה מספר פרמטרים שכדאי לבחון: הראשון, ניסיון. בשביל לנהל את הבניין בצורה הנכונה, לדאוג לפרטים הקטנים, ולנהל את הגבייה בצורה אידיאלית, חובה הניסיון. 

השנייה, מקצועיות. לבחור את הספקים הנכונים, לנהל את התקציב בצורה טובה, ולסגור את כל הפינות, דרושה לכך המון מקצועיות. בנוסף, בשביל להיראות מספיק טובים בעיני הלקוחות והדיירים אנחנו חייבים להיות מקצועיים, לדבר בשפה רשמית ונכונה, ולספק מידע ושירות לקוחות. השלישית, המלצות. חברה אמינה שמכבדת את עצמה תספק המלצות מוכחות, תוצאות, וצילומי ווטסאפ אודות לקוחות מרוצים. הרביעית, חוזה התקשרות. בדקו מהו חוזה ההתקשרות, מהם הנקודות הספציפיות, על מה התחייבה החברה, מהם הסדרי התשלום, אל תחתמו ישר! ניתן להיוועץ עם עורך דין משפטי. החמישית והאחרונה, המחיר. המחיר הוא הגורם המשמעותי ביותר, אל תתפתו, בחרו בחברה עם התקציב שהגדרתם מראש. אלה הם חמשת הפרמטרים לבחירת חברה לניהול ועד בית, יישמו אותם בהצלחה. בחירת חברה באקראיות תוביל לכישלון, לבחירה של חברה חובבנית ולא מנוסה. בקיצור, בחרו חכם.

מעוניינים בשירותי ניהול ועד בית? לחברת ספיר ניהול ואחזקות יש מה להציע! כל השירותים במקום אחד. לפרטים נוספים ולקבלת הצעה אטרקטיבית התקשרו עוד היום – 050-800-5874. לצידכם תמיד, הצוות המקצועי של חברת ספיר ניהול ואחזקות.